Založ si blog

Archív: október, 2023

Izrael: história, okupované územia, plochy a počty obyvateľov, riešenie

Nepredpokladám, že nám naše médiá dostatočne vysvetľujú, čo sa v Izraeli deje a čo sa tam hlavne dialo. Myslím si však, že by sa malo vedieť alebo aspoň by mala byť snaha vedieť kde môžu byť príčiny konfliktu, ktorý má všetky predpoklady prerásť do konfliktu celosvetového. Takže trochu čísiel, histórie a súčasnosti. Vznik Izraelského štátu: Rozdelenie […]

Pokračovanie článku

Izrael proti Palestíne. Príčina nenávisti.

Čo to je historická pamäť. Historická pamäť je to, o čom vieme (si pamätáme), hoci sme to nikdy nezažili. Slováci máme historickú pamäť o maďarskom útlaku. Čo to znamená. Znamená to, že keď moju starú mamu bila trstenicou učiteľka za to, že sa rozprávala po slovensky (na Horehroní pred prvou svetovou vojnou) a starý otec mal podobnú skúsenosť, tak […]

Pokračovanie článku

Izrael: kto seje vietor, žne búrku

Dôležitá poznámka na úvod: Táto problematika je veľmi komplikovaná a prakticky každá strana má svoj vlastný výklad a svoju pravdu (napokon ako na všetko). Nižšie uvedené riadky prosím berte skutočne ako iba veľmi stručný prehľad a každému odporúčam aby si sám naštudoval daný problém, lebo to čo ti prezentujem je iba a len môj názor ktorý je […]

Pokračovanie článku

Po voľbách

Sú strany ktoré sľubujú a plnia sľub, sú strany ktoré sľubujú a neplnia sľuby. To vieme všetci. Ale vedeli ste, že sú aj voliči strán ktorí plnia sľuby? Nuž sú. Dnes ráno som išiel v Bratislave do centra a – cesty úplne prázdne. Vravím si nedeľa. A prišiel som na sídlisko – a dalo sa kde zaparkovať. Ano neočakával som, že ak sa vrátim nebude […]

Pokračovanie článku
Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

Prieskum: Smer vedie, ale PS a Hlas sú blízko. V parlamente by boli aj SNS a Republika

28.04.2024 14:45

Najvyššie preferencie v apríli má strana Smer, ktorá by získala 21,1 percenta hlasov. V parlamente by bolo podľa prieskumu Focusu 7 strán.

Jozef Čahy

Nikdy som nevedel čo znamená výraz socializmus s ľudskou tvárou. Zato výrazu kapitalizmus s ľudskou tvárou rozumiem veľmi dobre.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 35
Celková čítanosť: 69884x
Priemerná čítanosť článkov: 1997x

Autor blogu